Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Latika Bilash

Others

3  

Latika Bilash

Others

କାଇ‍ଁଶ ରାଣୀ

କାଇ‍ଁଶ ରାଣୀ

1 min
282



ପୋଖରୀ ଜଳରେ ପ୍ରତିବିମ୍ବ ଆଙ୍କେ ଶ୍ୱେତ ମେଘ ଆଲିମ୍ପନା ,

ରାତ୍ରି ଆକାଶକୁ ଶିହରିତ କରେ ଶଶୀ ଶୁଭ୍ର ଶାମିଆନା ।


ସବୁଜ ଧରଣୀ ବକ୍ଷେ ସୁଶୋଭିତା କୁଆଁରୀ କାଇଁଶ ରାଣୀ ,

ପନ୍ନା ସୁସଜ୍ଜିତ ରତ୍ନହାରେ ଯଥା ହୀରକ ପଦକ ଠାଣି ।


ଶଙ୍ଖ ମର୍ମର ତା' ଅପଘନ ଚୁମ୍ବେ ଶିଶିର ମୁକୁତା ବିନ୍ଦୁ ,

ଉଦ୍ଭାସିତ ହୋଇ ବିଲମ୍ପନ ଯହିଁ ଶତ ଶତ ଖଣ୍ଡ ଇନ୍ଦୁ ।


ମୃଦୁ ହିଲ୍ଲୋଳରେ ଢେଉ ଢେଉ ଲହଲହକା କମର ନୃତ୍ୟ ,

ଦୃଷ୍ଟି ପଥାରୂଢେ ନାଚି ଦର୍ଶକକୁ କରିନିଏ ବଶୀଭୂତ ।


ସରିତ ସଲିଳେ ନିଜ ସହ ଦେଖେ ଶରତ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଶୋଭା ,

ଶରତ କୋଳରେ କାଶତଣ୍ଡୀ ଖେଳ ଅପରୂପ ମନଲୋଭା ।


ଶରତ -କାଇଁଶ ,କାଇଁଶ-ଶରତ, ସତେ ଚନ୍ଦ୍ର କୁମୁଦିନୀ ,

ଜଣଙ୍କର ବିନୁ ଅନ୍ୟଟି ଯେମିତି ଅମ୍ଳଜାନ ବିନା ବହ୍ନି ।


କାଇଁଶ- ଶରତ ଯୁଗଳବନ୍ଦୀରେ ଶାରଦୀୟ ଗୀତି ଗାଇ ,

ସରଗ ରାଇଜୁ ମରତ ଧାମକୁ ମାଆ ଆସନ୍ତି ଓହ୍ଲାଇ ।


Rate this content
Log in