Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

କାବ୍ୟ ଝର

କାବ୍ୟ ଝର

1 min
320


ହସି ହସୁଥାଏ ଦିନ ସରିଯାଏ

  ସୁଖ ସବୁ ଅପାସୋରା,

ସୁଖ ଆଇନାରେ ତୁମ ପ୍ରତିଛବି

ଲାଗେ ମୋତେ ତୋରା ତୋରା ।


ପ୍ରତିଛବି ତୁମ ପ୍ରତିଛବି ନୁହେଁ

  ଗଙ୍ଗୋତ୍ରିର ପ୍ରତିବିମ୍ବ,

ପ୍ରତିବିମ୍ବ ନୁହେଁ,ଆଶା ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ

   ଅପରୂପ,ଅନୁଭବ ।


ଅନୁଭବ ମୋର ଚୁପିଚୁପି କୁହେ

   ନୀରବର ନୟନରେ,

ତୁମ ନୟନର ନମ୍ର ନିବେଦନ

 ଉଙ୍କିମାରେ ମୋ' ଓଠରେ ।


ଓଠ ମୋ' ନିର୍ଲିପ୍ତ ଭାବ ଅଭିଷିକ୍ତ

   ବକ୍ତବ୍ୟର ବେଳାଭୂମି,

ତଥାପି ଅକାଟ୍ୟେ ନିର୍ବାକ୍ ପାଲଟେ

   ନୟନ ଭାଷାକୁ ଚୁମି ।


ଲାଳିତ୍ୟରେ ଭରା ଲାବଣ୍ୟବତୀ ଗୋ

   କସ୍ତୁରୀ କସ୍ତୁରୀ ବାସ,

ରଜନୀଗନ୍ଧାକୁ   ତୁମରି ଚହଟ

   କରେ କେତେ ଉପହାସ ।


ତୁଳନାରେ କେହି ନୁହେଁ ତୁଳନୀୟ

   ତୁମରି ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ଆଗେ,

ସ୍ନିଗ୍ଧତା, ସସ୍ମିତା,  ନମ୍ରତା ପଣକୁ

   ଅପ୍ସରୀ ଉଧାର ମାଗେ ।


ସଭିଏଁ ତୁମକୁ   ତୁଳନା କରନ୍ତି

   ଅନ୍ୟର ରୂପକୁ ନେଇ,

କାହିଁ ସେ ସଂଳାପ କାହିଁ ସେ ବିକଳ୍ପ

    ତୁମ ଚିତ୍ରକଳ୍ପ ପାଇଁ ।


ଚିତ୍ରରେ ଚିତ୍ରରେ ଚିତ୍ରି ଦେଇଯାଅ

    ଗୀତର ଗାୟତ୍ରୀ ଗୀତା,

ଗୀତି ଝର ପରି  ଝରି ଝରି ଯାଏ

   କାବ୍ୟଝର,ମୋ' କବିତା ।


ମୋ' କବିତାକୋଳ କାହାଣୀ ତୁମେ ଗୋ

     କଳ୍ପନାର କଳ୍ପଲତା,

ତୁମରି ସଙ୍ଗତେ,ସଙ୍ଗୀତ ସଙ୍କେତେ

    ହେବ ସେ ଜଗତଜିତା !


ଜଗତଜିତା ଗୋ ଅପରାଜିତା ମୋ'

     ତୁମରି ଲାବଣ୍ୟ ପ୍ରୀତି,

ସେ ପ୍ରୀତିରେ ଅଛି ମୋହନ ମୂରତି

    ମୋ' ମନ ଅମରାବତୀ !!!


Rate this content
Log in