Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ansuman Swain

Others

3  

Ansuman Swain

Others

ହେ ମହାବାହୁ

ହେ ମହାବାହୁ

1 min
239



ଅନାଥ ସଜେଇ କି ଲାଭ ପାଇଲ

  କୁହ ଆହେ ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା 

ବେସାହାରା କରି କି ଶାନ୍ତି ପାଉଛ

  ଉତ୍ତର ଦିଅ ବିଧାତା ।


ସଧବା ମଥାରୁ ସିନ୍ଦୂର ଲିଭାଇ

   କେମିତି ହେଉଛ ଖୁସି

ମାଆର କୋଳରୁ ସନ୍ତାନ ହଜେଇ

  କେମିତି ଦେଖୁଛ ବସି ।


ବାପ ଥାଉ,ଥାଉ ପୁଅକୁ ନେଉଛ

   ବୁଝୁନ କାହାରି ଅଳି

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଜୀବନ ଆୟୁଷ

   କରୁଥାଏ ଆସି କଳି ।


ତମଗାନ ଯିଏ ଦିନ ରାତି ଭଜେ 

   ସିଏ ଆଜି ରୋଗାଗ୍ରସ୍ତ

ତମ ପୂଜାପାଠ ନିତି ଯେ କରଇ

   ଅକାଳେ ହେଉଛି ମୃତ ।


କଳାକାର ଆଜି ହସି ପାରୁନାହିଁ 

  ହସୁନି ଆଜି ସମାଜ 

ବେନିନେତ୍ରେ ତମେ ଦେଖୁଛ ଦୁନିଆ

   କରୁଛ ନିତି ମଉଜ ।


ସକାଳ ସୂରୁଜ ଦେଖିବା ଆଗରୁ

    ନେଉଛ ଏ ପ୍ରାଣ ବାୟୁ

ସବୁଦିନ ପାଇଁ ଶୁଆଇ ଦେଉଛ

    ତୁମେ ପ୍ରଭୁ ଥାଉ, ଥାଉ ।


ଡାକୁଛି ଆତୁରେ ଅଂଶୁମାନ ଆଜି 

   ବନ୍ଧନରୁ କର ମୁକ୍ତ

ମହାମାରୀ ଠାରୁ ଦୂରେଇ ରଖହେ

  ଆହେ ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ ।



Rate this content
Log in