Sushma Manjari Dash

Others

3  

Sushma Manjari Dash

Others

ହାଟ

ହାଟ

1 min
164


ସପ୍ତାହରେ ଏଠି ଦୁଇ ଥର ଭାଇ 

ବସେ ଆମ ଗ୍ରାମ ହାଟ 

ଜୀବନ ଜୀବିକା ଯୋଗାଇ ଦିଏ ସେ 

 ଦେଖାଏ ସଭିଙ୍କୁ ବାଟ ।


ଆସନ୍ତି ହାଟକୁ ଆଖ ପାଖ ଲୋକ

                   ସଉଦା କରିବା ପାଇଁ   

ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ଦ୍ରବ୍ୟ କିଣିକି ନିଅନ୍ତି     

                     ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସ ହୋଇ ।


କୃୃୃଷି ଜାତ ଦ୍ରବ୍ୟ ଧରିଣ କୃଷକ

                 ଖୁସିରେ ହାଟକୁ ଆସେ  

ପରିଶ୍ରମ ଫଳ ପାଇଗଲେ ସିଏ    

   ଚଳିଯାଏ ନିଜ ବାସେ ।     


ବ୍ୟବସାୟୀ ମାନେେ ବେପାର ପାଇଁକିି               

                କରନ୍ତି କେତେ ଯୋଜନା  

 କିିିଣା ବିକା କରି ଉପାର୍ଜିତ ଅର୍ଥେ       

                    ପୋଷନ୍ତି ପେଟ ଆପଣା ।                           



Rate this content
Log in