Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Puspalata Jena

Others

4  

Puspalata Jena

Others

ଦୁହିତା

ଦୁହିତା

1 min
328


ଦୁଇ କୁଳହିତା ଅଟଇ ଦୁହିତା

ଏ କଥା ନୁହେଁ ଅନ୍ୟଥା

ଅତି ଅଲିଅଳି ପିତା ଗଳାମାଳି

ବିତରେ ସ୍ନେହ ଶରଧା ।


ଜନନୀ କୋଳରେ ହସି ଖେଳି ବଢେ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ମେଳରେ

ତା ହସରେ ଉଏଁ ସୂରୁଜ ସେ ଘରେ

କାନ୍ଦିଲେ ବରଷା ଝରେ ।


ଝିଅଥିଲେ ଘରେ ସୁଖଫୁଲ ଫୁଟେ

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଝର ଝର

ଝିଅଥିଲେ ଘରେ ଘରଟି ସୁନ୍ଦର

ହୋଇ ଥାଏ ଭରପୁର ।


ବହୁ ପୂଣ୍ୟ ଥିଲେ ଦୁହିତା ଜନମ

ନିଏ ଗୃହ ଅଗଣାରେ

କନ୍ୟାଦାନ କରି ଜନକ ଲଭନ୍ତି

 ପୂଣ୍ୟ ଅପାର ଜୀବନରେ ।


ମଥାରେ ସିନ୍ଦୁର ହାତେ ଶଙ୍ଖା ନାଇ

ପତି ସୁହାଗିନୀ ହୋଇ

ଶାଶୁଘର ଏରୁଣ୍ଡି ବନ୍ଧ ଡେଇଁ ସେ

ରହେ କୁଳବଧୂ ହୋଇ ।


ପରକୁ ଆପଣା କରେ ବାନ୍ଧେସ୍ନେହ 

ପ୍ରେମ ମମତା ଡୋରିରେ 

ଆସୁ ଯେତେ ଦୁଃଖ ଝଡ ସବୁସହେ

ସର୍ବଂସହା ବୋହୂ ଟିଏ ।


ଦୁଇଟି ବଂଶର ମର୍ଯ୍ୟଦା ନିମନ୍ତେ

ନୀଳକଣ୍ଠ ସାଜେ ସେହି

ପର ଝିଅ ବୋଲି ଯେ ଗଞ୍ଜଣା ସହେ

କୁଳରକ୍ଷା କରେସେହି ।


ଝିଅଟିଏ ପରୀଟିଏ ତା ହସରେ

ଘର ହସେ ଖିଲିଖିଲି

କନ୍ୟାରତ୍ନ ଟିଏସ ବୁଝରେ ସଭିଏଁ

ଭାବନା ତାକୁ ମାମୁଲି ।


ଶାଶୁଘରେ ଗୃହଲକ୍ଷ୍ମୀ ଘରର ସେ

ଦୁହିତା ବଢାଏ ଶୋଭା

ଜନନୀ ଭଗୀନୀ ସୂତା ଯାୟା ରୂପେ

 ତୂଲାଏ ସେ ତା ଭୂମିକା ।


Rate this content
Log in