PRIYANKA SAHOO

Others

3  

PRIYANKA SAHOO

Others

ଦରଦୀ ବନ୍ଧୁ

ଦରଦୀ ବନ୍ଧୁ

1 min
316



ଲେଖୁଥିଲି ନିଶି କବିତା

ନୀଳ ନଭ ବକ୍ଷରେ,

ସୁନ୍ଦର ଛନ୍ଦରେ ସଜାଇ

ତାରା ଜ୍ୟୋତି ଅକ୍ଷରେ ।


କାହା ପାଦ ଶବ୍ଦ ଶୁଭିଲା

ଭାବନା ଗଲା ହଜି,

କେହି ମୋର ପାଖେ ବସିଲା

ସେ ଜୋଛନା ରେ ଭିଜି ।


ନୀରବେ ନୀରବତା ଭାଙ୍ଗି

ଗଲା ଅଦୃଶ୍ୟ ହୋଇ,

ଅଟକି ରହିଲି ମୁଁ ସେଠି

ତା'ର ବାଟକୁ ଚାହିଁ ।


ଆସିବ ଆସିବ ବୋଲି ତ

ହେଲା ଯାମିନୀ ଇତି,

ଅରୁଣ କିରଣ ପ୍ରକାଶେ

ମିଳିଲାନି ତା' ପ୍ରୀତି ।


ବେଦରଦୀ ହୋଇବ ନାହିଁ

ମୋର ଦରଦୀ ବନ୍ଧୁ,

ଶୁଖିଲା ଓଠରେ ସିଞ୍ଚିବ

ପ୍ରେମ ଅମୃତ ବିନ୍ଦୁ ।



Rate this content
Log in