Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DR PRASANTA KUMAR BISWAL

Others

4  

DR PRASANTA KUMAR BISWAL

Others

ଦୋଷ କ୍ଷମ କ୍ଷମାନିଧି

ଦୋଷ କ୍ଷମ କ୍ଷମାନିଧି

1 min
354


ଭାବରେ ଯଦି ମୁଁ ଦେଖି ଦେଲେ କେବେ

ତୋ ଚକାଆଖିକୁ ଥରେ 

କାହିଁକି କେଜାଣି କଣ୍ଠ ରୁଦ୍ଧ ହୁଏ

ଅଜାଣତେ ଲୁହ ଝରେ ।


ଆଖି ମୁଁ ବୁଜଇ ତୋତେ ତ ଖୋଜଇ

କେଉଁଠି ଛାଡିଛି ତୋତେ 

ତୋର ମୋର ଭାବ କରିଛି ଅଭାବ

ପାଇଲି ଯାତନା କେତେ ।


ଭ୍ରମିଛି ଭ୍ରମରେ ମିଛର ମାୟାରେ

ଠକିଛି ନିଜକୁ ସତେ 

ଅନୁତାପାନଳେ ହୃଦ ମୋର ଜଳେ 

ଫଳ ମିଳେ କର୍ମ ମତେ ।


ଏ ଭବ ଜାଲରେ ଜୀବ ଛନ୍ଦି ଝୁରେ

ରଖବାରେ ଦୟାମୟ 

କୃପା ବିନା ତୋର ନାହିଁ ଯେ ନିସ୍ତାର 

ତୁ ପରା ମୋ ପରିଚୟ।


ଜାୟାର ପ୍ରଣୟ ସନ୍ତାନର ସ୍ନେହ

ଅଟେପରା ତୋର ଦାନ 

ବନ୍ଧୁପରିଜନ ଜଗତ ଜୀବନ

ସବୁ ତୋହରି ଭିଆଣ ।


ସକଳ ସୃଷ୍ଟିର ଅଟୁ ଯେ ଆଧାର

ଖେଳୁ ଉର୍ଣ୍ଣନାଭି ସମ 

ଇଚ୍ଛା ମତେ ତୁହି ଲୀଳା ଯେ କରଇ

ବୁଝି ନପାରେ ଅଧମ।


 ଶ୍ରୀଚରଣେ ତୋର ଫିଙ୍ଗି ଅହଂକାର 

ତୋ ଶରଣେ ଦୟାନିଧି 

ଏ ଭବ ସାଗରେ ପାରିକର ବାରେ

ଦୋଷକ୍ଷମ କ୍ଷମାନିଧି ।।।



Rate this content
Log in