Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

mili rout

Others

4  

mili rout

Others

ଧନ୍ୟ ମୋ ଜୀବନ

ଧନ୍ୟ ମୋ ଜୀବନ

1 min
313


ଓଡ଼ିଶା ମୋ ମାଟି ଓଡ଼ିଆ ମୋ ଜାତି

ଭରି ରହିଅଛି ଅସୁମାରୀ ପ୍ରୀତି।


ଓଡ଼ିଆ ପୁଅ ମୋ ଭାରି ସ୍ୱାଭିମାନ

ମନରେ ନଥାଏ ରାଗ ଅଭିମାନ।


ଏ ମାଟି ମୋ ପାଇଁ ତୁଳସୀ ଚନ୍ଦନ

ଉତ୍କଳୀୟ ମୁଁ ଯେ ଧନ୍ୟ ମୋ ଜୀବନ।


ଜନ୍ମିଛନ୍ତି କେତେ ବୀର ଯୋଦ୍ଧା ଏଠି

ଭାବିଦେଲେ ଛାତି ଗର୍ବେ ଯାଏ ଫାଟି।


ଏ ଜାତି ଦେଇଛି କେତେ ବଳିଦାନ

ଏ ମାଟି ଧରିଛି କୀର୍ତ୍ତିରାଜିମାନ।


ଓଡ଼ିଶା ମାଟିର ସେ ପାଣି ପବନ

ଭରିଦିଏ ଆଜି ମୋ ଦେହେ ଜୀବନ।


ମାଟିର ସୁଗନ୍ଧେ ମନ ହୁଏ ତୃପ୍ତ

ଏ ଜାତି ଜାଣିଛି ଏ ମାଟି ମହତ୍ତ୍ଵ।


କୋଣାର୍କ ମନ୍ଦିର ଶୋଭା ବୃଧି କରେ

ଶ୍ରୀ ମନ୍ଦିର ବିଶ୍ୱ ମନମୋହିନୀ ଏ।


ଓଡିଶି ନୃତ୍ୟରେ ନାଚି ଉଠେ ମାଟି

ଓଡ଼ିଶାର ଜନ ଆମେ ଓଡ଼ିଆ ମୋ ଜାତି


ଓଡ଼ିଆ ଭାଷାକୁ କରେ ମୁଁ ସମ୍ମାନ  

ଏ ମାଟି ମୋ ପାଇଁ ମୋ ମାଆ ସମାନ।


ଏ ମାଟିରେ ଅଛି ଜୈନ ବୁଦ୍ଧ ସ୍ଥାନ

ଉତ୍କଳୀୟ ମୁଁ ଯେ ଧନ୍ୟ ମୋ ଜୀବନ।


ଓଡ଼ିଶା ବୁଝେନି ପଇସାର ମାନ

ଓଡ଼ିଆ ବୁଝଇ ହୃଦୟ ବନ୍ଧନ।


ଶୁଣ ହେ ଓଡ଼ିଆ ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ଗଣ

ଓଡ଼ିଶାର କୀର୍ତ୍ତି ନ କରିବ ଖୁଣ।


ଓଡ଼ିଆ ମାଆର ଆମେ ଯେ ସନ୍ତାନ

ଉତ୍କଳୀୟ ଆମେ ଧନ୍ୟ ଆମ ଜୀବନ।



Rate this content
Log in