Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshirodra Sahu

Others

4  

Kshirodra Sahu

Others

ଦାଦନ

ଦାଦନ

1 min
203


ଖସି ପଡେ ମରୁଡି ବୋଲି ତ

ଇଟା ଗଢି ଗଲୁ ମାଟି ଚକଟିଲୁ

ଭିଟା ମାଟି ଛାଡ଼ି ଛାଡ଼ି ,

ବାହାର ପ୍ରଦେଶ ଗଲୁ ବୋଲି

କାର କିସ ଗଲା ଯେ ହେଲୁ ଛିଃ ଛାକର

ଆମ ଗଛର ପତ୍ରେ

କୀଟ ଯାକ ଛାଟି 

କାର କିସ ଗଲା ନିତି ଜଳୁଛି ଆମ ଛାତି , 

ପଦ୍ମ ଫୁଲରେ ପଡ଼ି ହିମକଣା 

ସଢି ଗଲା ବୋଲି

ବାଉଳ ଝଡିଲା ଖରା

ବତାସରେ ବୋଲି 

କାର କିସ ଗଲା

ବାହାର ରାଜ୍ୟ ଗଲୁ ବୋଲି କ'ଣ

କିଏ ଆସି ପେଟ ପୋଷି ଦେଲା , 

ତେବେ କଣ ଆମେ

ଛାଳ ବିନା ବୃକ୍ଷ ।

ପକ୍ଷ ହୀନ ପକ୍ଷୀ ଛଟ ପଟାଇ

ଖୋଲା ବଜାରରେ ଇଜ୍ଜତ

କିମ୍ପା ବିକ୍ରି କରି ଅଛ ଆମ

ସାରି ଦେଇ ମହତ ।

ଧୂଆଁ ରେ କେବେ କାହା ଘର ପୋଡେ ନାହିଁ ।

କିଏ ଦେଇ ଆସେ ପଷେ ଇଜ୍ଜତ ' 

ଆମ ହାତ ଧରି

କିଏ ଦେଖାଇଛି ବାଟ

ଓଲଟା ମୃତ ପିଠି ଆମ ଫୋଟୋ ଉଠେଇ ନାଟ ।

ଆମ ନାଁ

ଆମ ଗାଆଁକୁ ନେଇ

ଲେଖୁଛ କବିତା କାହାଣୀ କେତେ

ବଦଳାଇ ଦେଇ ପାରିବ

ଆଜି ସେ ଅଭାବ ସତେ ।

ଆମେ କିଏ

ମୃତ ମାଛ ନା

ଡାଙ୍ଗରା ଭୁଇଁ 

ଯାହା କହ ଆମେ

ଦାଦନ ଦାଦନ ଦାଦନ !!!

  



Rate this content
Log in