Bharatabandhu Biswal

Others

3  

Bharatabandhu Biswal

Others

ଚିରଞ୍ଜିବୀ

ଚିରଞ୍ଜିବୀ

1 min
234



ପ୍ରବଳ ପ୍ରତାପୀ ଲଙ୍କେଶ ରାବଣ

   ଭ୍ରାତା ତୁମେ ବିଭୀଷଣ

ତୁମେ ଉପଦେଷ୍ଟା ରାଜ ସଭାସଦ 

  ପୁଣ୍ୟ ଆତ୍ମା ଗୁଣବାନ ।

ସତ୍ୟ ସନ୍ଧ ତୁମେ ପରମହିତୈଷୀ 

  ସେବା ଭକ୍ତି ପରାକାଷ୍ଠା

ତ୍ରିତାପ ବିଜୟୀ ବୀର ବିଭୀଷଣ

  ଧନ୍ୟ ତୁମର ତପସ୍ୟା ।

ସହିଛ ବିନୟେ ଲାଞ୍ଛନା ଭର୍ତ୍ସନା

  ଅତ୍ୟାଚାରୀ ପଦାଘାତ

ଅନ୍ୟାୟ ବିରୁଦ୍ଧେ ବିମୁକ୍ତ କଣ୍ଠରେ

  କରିଛ ସତ୍ୟ ଉଦ୍ଘୋଷ ।

ତୁମେ ଦିବ୍ୟ ଦ୍ରଷ୍ଟା ସିଦ୍ଧ ସୁପୁରୁଷ

  ଏକନିଷ୍ଠ ସଦାଚାରୀ

ସହଯୋଗୀ ସାଧୁ ସଫଳ ଉଦ୍ୟମୀ

  ନିପୁଣ ନୀତି ସଂସ୍କାରୀ ।

ତପବଳେ ତୁମ ରାବଣ ନିଧନ

  ବିଜୟୀ ଶ୍ରୀ ରାମଚନ୍ଦ୍ର

ଉଦ୍ଧରିଲ ଜନେ ପାପୀ ଲଙ୍କା ପୁରେ

   ହେଲା ସତ୍ୟ ଜୟକାର ।

ପାପ ପଙ୍କେ ତୁମେ ଢଳଢଳ ଶୁଦ୍ଧ

   ଶୁଭ୍ର ଶାନ୍ତି ଶତଦଳ

ଚିରଞ୍ଜିବୀ ତୁମେ ବନ୍ଧୁ ବିଭୀଷଣ

  ସୁଯୋଗ୍ୟ ପ୍ରଭୁଙ୍କ ପ୍ରିୟ ।




Rate this content
Log in