Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBASH CHANDRA KHUNTIA

Others

5.0  

SUBASH CHANDRA KHUNTIA

Others

ଚାଲ ଆମେ ଯିବା ଠାକୁର ବାଡି

ଚାଲ ଆମେ ଯିବା ଠାକୁର ବାଡି

1 min
91


ଆସ ହେ ଦାଦା, ଆସ ହେ ଭାଇ ଆସନ୍ତୁ ମାଆ ମାନେ

  ଆଉ ବିଳମ୍ବ ନ କରି କେହି ଯିବା ଦେଓଘର ଧାମେ


ଦେଓଘର ଯେ କେତେ ପବିତ୍ର କାହାକୁ ଅଛି ଅଜଣା

  ଯେ ଯାଏ ଥରେ ଫେରିବାକୁ ତ ମନ ଜମା ଲାଗେନା


ଠାକୁର ବାଡି ନାମରେ ପରା ଅଟେ ସେ ଜଣା ଶୁଣା

  କେଡେ ସୁନ୍ଦର ପରିବେଶ ସେ ନାହିଁ ତ ତାର ତୁଳନା


କେତେ ଯେ ପଶୁ କେତେ ଯେ ପକ୍ଷୀ ଥାଆନ୍ତି ନିର୍ଭୟରେ୍

     ଠାକୁରଙ୍କର କଥା ଶୁଣନ୍ତି ସଞ୍ଜ ଆଉ ସକାଳରେ


ଗଛ ପତ୍ର ତ ଯେତେ ଆଶ୍ରମେ ସବୁ ଲାଗେ ଆପଣାର

  ଭକ୍ତ ଆଗମନେ ସ୍ବାଗତ କରନ୍ତି ନାହିଁ ତ ବାଛ ବିଚାର


କେଡେ ବିଶାଳ ଠାକୁର ବାଡି ଆଖି ତ ପାଏ ନାହିଁ

  ଦିନ ସାରା ଭି ବୁଲିଲେ ସେଠି ମନ ଭି ମାନେ ନାହିଁ


ନାହିଁ ସେଠାରେ ଚାକ ଚକ୍ୟ କି ଆଡମ୍ବରର ଭାବ

  ସମସ୍ତେ ସେଠି ତାଙ୍କ ଭକତ ନାହିଁ ତ ଭେଦଭାବ


କେତେ ସରଳ ତାଙ୍କ ଜୀବନ ଦେଖିଲେ ଜାଣି ହୁଏ

    ମୁନି ରୁଷିଙ୍କ ଆଶ୍ରମ ଠାରୁ ଆହୁରି ବଳିଯାଏ


ଆମ୍ବ ଗଛରେ କେତେ ଯେ ଆମ୍ବ ପଣସ ଫଳେ ପ୍ରଚୁଳ

ନ ଦେଖିଲେ ଥରେ ବିଶ୍ବାସ ହୁଏନି ସବୁ ତ ସେଠାରେ ଭିନ୍ନ


ପାଦ ପଡିଲେ ସେହି ଯାଗାରେ ମନ ପବିତ୍ର ହୁଏ

   କାଉ କୋଇଲି ରାବରେ ପରା ଜୟଗୁରୁ ଶୁଭୁଥାଏ


ଥରଟେ ଯାଇ ଛାର ଭକତ ଭୁଲି ତ ପାରେ ନାହିଁ

 ଆସ ହେ ଦାଦା ଆସ ହେ ମାଆ ଆଉ ଡେରି କର ନାହିଁ


     


         


Rate this content
Log in