Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ସ୍ମିତା ତ୍ରିପାଠୀ

Others

3  

ସ୍ମିତା ତ୍ରିପାଠୀ

Others

ବଉଳ

ବଉଳ

1 min
308


କିଏ କହିଥିଲା ବଉଳ ବସେ

ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଧଣ୍ଡା ଛୁଇଁ

କିଏ ବି କହୁଥିଲା ବଉଳ ହୁଏ

ଆମ୍ବ ବଉଳ ଦେଇ

କିଏ ବି ଆହୁରି କହିଥିଲା

ବଉଳ ହୁଏ ମନ୍ଦିର ସାମ୍ନାରେ

ଆହୁରି ବି କହିଥିଲେ

ବଉଳ ହୁଅନ୍ତି ଆମ୍ବ ତୋଟାରେ...

ଆଜି ସେ ସବୁ ମନରେ

ଉଙ୍କି ମାରେ

ସତେ କି ବଉଳ ହୁଏ

ଏମିତିରେ,

ନା ତତେ ମୁଁ ବଉଳ ଖୋଇଛି

ନା ତୋ ହାତ ଧରି

ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ ଧଣ୍ଡା ଛୁଏଁଇ ଛି,

ତଥାପି ବଉଳର ମଧୁର ସମ୍ପର୍କ

ଆଜି ମହକି ଯାଉଛି

ତୋ ମୋ ଭିତରେ

ତୁଳସୀ ଧଣ୍ଡା ବି

ମୁରୁକି ମୁରୁକି ହସୁଛି,

ବଉଳର ସାନିଧ୍ୟ ପାଇବାକୁ

ବାର ବାର ମନ ଖୋଜେ

ବଉଳର ବଉଳତ୍ଵ ଭିତରେ

ଭିତରେ ତତେ ହିଁ ଖୋଜେ,

କିଏ କଣ କହିଥିଲା

ସବୁ ନ ଶୁଣି ସିନା ଆଡ଼େଇଯାଏ

ହେଲେ ବଉଳ କଣ ସତରେ

ମନରେ ମନରେ ହୁଏ

ଭୟରେ ଛାନିଆ ବି ହୁଏ

ବଉଳର ସାନିଧ୍ୟ ହଜେଇବା ଡରରେ..

କିନ୍ତୁ ବଉଳ ତ

ଭାବ ଏକ ମଧୁର ସଂପର୍କର...।


ସ୍ମିତା ତ୍ରିପାଠୀ

ଖଲାରୀ ଅନୁଗୁଳ


Rate this content
Log in