Sanjya Tripathy

Others

3  

Sanjya Tripathy

Others

ବର୍ଷା

ବର୍ଷା

1 min
158


ବର୍ଷା ଆସିଛି – ମୋ ମୌସୁମୀମନସ୍କା ପ୍ରିୟାର ପଣତକାନିରେ

ନାଲି ଟୁକୁଟୁକୁ ସାଧବବୋହୁର ଅପାପବିଦ୍ଧ ହସରେ

ଭାଷାର ଲାଳିତ୍ୟରେ, ଭାବର ଗାମ୍ଭୀର୍ଯ୍ୟରେ,

ଶୈଳୀର ଚାତୁର୍ଯ୍ୟରେ ।


ବର୍ଷା ଆସିଛି - ଅବକ୍ଷୟମୁଖୀ ନୈତିକ ମୂଲ୍ୟବୋଧର

କଳାପାହାଡ଼ିରେ

ବେଳାଭୂମିରୁ କ୍ରମଶଃ ଅପସୃୟମାଣ ପଦଚିହ୍ନରେ

ଋତୁଚକ୍ରର ଅସ୍ୱାଭାବିକତାରେ - ଅପେକ୍ଷିତ ବିଳମ୍ବରେ ।


ବର୍ଷା ଆସିଛି – କ୍ରମବର୍ଦ୍ଧିଷ୍ଣୁ ରୂପେ ମହଙ୍ଗା ପରିବା ବୋଝରେ

କୃଷି କର୍ମଶଂକ ଆଶ୍ଵସ୍ତିର ସନ୍ଦେଶରେ

କଳାକୃତିର ଭ୍ରାନ୍ତ ମୂଲ୍ୟାୟନରେ –

ପୁଞ୍ଜିଭୂତ ଅସନ୍ତୋଷରେ ।

ବର୍ଷା ଆସିଛି – ବିକାଶ ଉତ୍ସବର କାଦୁଅଫିଙ୍ଗା

ରାଜନୀତିରେ

ପରସ୍ପର ବିରୋଧୀ ବିବୃତି – ଆକ୍ଷପେ ଓ ପ୍ରକ୍ଷେପରେ

ଭିଜନ୍-୨୦୩୦ର ଅବାସ୍ତବ ଅଭିଷେକରେ ।


ବର୍ଷା ଆସିଛି – ଯୋଗ ପରମ୍ପରାର ପୁନରୁତ୍ଥାନରେ

ଅକୁଣ୍ଠିତ ଆତ୍ମୋତ୍ସର୍ଗର ଅବେଲକର

କାହାଣୀରେ

ଆହାର, ଆଶ୍ରୟ, ନିରାମୟ, ଉଜ୍ଜଳା ପରି

ଆତ୍ମବଡିମା ଭରି ଯୋଜନାରେ ।


ବର୍ଷା ଆସିଛି - ଭୂଲୁଣ୍ଠିତା ଭୂମାର ଭରସାବିହୀନ

ଭସା ବାଦଲରେ

କର୍ଷଣ, ପ୍ରତିରୋପଣ ଭଳି ବ୍ୟସ୍ତବହୁଳ

କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମର ଅନ୍ତରାଳରେ

ସରଳା ଗ୍ରାମ୍ୟ କିଶୋରୀର ହଷୋଲ୍ଲାସରେ ।


ବର୍ଷା ଆସିବ – ଋତୁଚକ୍ରର ନିୟମିତତାରେ-ପାରଦର୍ଶୀ

ସ୍ଵାଭାବିକତାରେ

ପ୍ରାଣପ୍ରାଚୁର୍ଯ୍ୟଭରା ପରିବେଷ୍ଟନୀର ପ୍ରତିବିମ୍ବରେ

ପ୍ରତି ପ୍ରଜାତିର, କବିତାରେ-ପରିପୁଷ୍ଟ କାରୁକାର୍ଯ୍ୟରେ

ପ୍ରବେଶ ଓ ପ୍ରସ୍ଥାନ ମଧ୍ୟବର୍ତ୍ତୀ ପ୍ରକୃଷ୍ଟ ମୁହୁର୍ତ୍ତରେ

ପ୍ରୀତିଭରା, ବିକଶିତ କର୍ମସଂସ୍କୃତିସମ୍ପନ୍ନ ପ୍ରଶାସନରେ

ମୋ ପ୍ରୀତିସିକ୍ତ ପ୍ରିୟାର ନିରବିତ ଉଜାଣି ଯମୁନାରେ

ସର୍ବୋପରି - ପ୍ରଗତି ଓ ପରିବର୍ତ୍ତନର ସାର୍ଥକ ସ୍ଵପ୍ନରେ ।



Rate this content
Log in