Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pranati Jena

Others

4.5  

Pranati Jena

Others

ବର୍ଷା ଗୋ ତୁମେ

ବର୍ଷା ଗୋ ତୁମେ

1 min
627


ଲୁହର ଲହରୀ ଝରିବା ଜାଣିଛି

ବ୍ୟଥା, ବେଦନାର ତୀରେ,

ବର୍ଷିଗଲେ ଥରେ ଯାଆନ୍ତା ବତୁରି

ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଧିରେ ।


କୋହକୁ ମୋହରେ କୁହୁକିନୀ ରାଣୀ

ବରଷାରେ ଭିଜା ସ୍ପର୍ଶେ,

ଧୂସର ଧରଣୀ ହୁଏ ବୈତରଣୀ

ସୁପ୍ତ କାମନା ଆକର୍ଷେ ।


ଅମାପ ତୃଷ୍ଣା ଏ ଆସକ୍ତି ର ବାସ୍ନା

ମେଘ ମେଦୁରିତ ନଭେ,

କଳ, କଳ ଧାରେ ପରାଣରେ ଭିଜା

ମମ୍ମୋହିତ ଅନୁଭବେ ।


ହେ ବର୍ଷା ଗୋ, ତୁମେ ଲିଭାଇ ପାରିବ

ବିଷର୍ଣ୍ଣ, ବିବର୍ଣ୍ଣ ଭାବ,

ଶାଶ୍ଵତ୍ବ ମୟୀ ଗୋ,ଅନୁପମା ତଵ 

କଳୁଷିତ ଧୋଇ ନେବ ।


Rate this content
Log in