Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUKANTA KHANDA

Others

3  

SUKANTA KHANDA

Others

ବଂଶୀ

ବଂଶୀ

1 min
164



ତୁମେ ଆଉ ବାଜ ନାହିଁ ବଂଶୀ

ତୁମର ସେ ପଦ୍ମତୋଳା ଡାକ

କାହିଁକି କେଜାଣି ସମୁଦ୍ରର ତରଙ୍ଗ ପରି

ଏ ହୃଦ ଭାସୁଛି

ଆକାଶର ଭସା ବାଦଲ ପରି ଏ ମନ ବଦଳୁଛି

ନେସି ହୋଇ ଯାଉଛି ତନୁମନ।


କେତେ ଗଞ୍ଜଣା ସହିବି କୁହ

ସ୍ବାମୀ ଆଉ ଶାଶୂଙ୍କଠୁ 

ଆକଟ କରୁଛନ୍ତି ନିତିଦିନ

ସାହି ପଡି଼ଶା ବି ଟୁପୁର ଟାପୁର।


ତୁମେ ଆଉ ବାଜନାରେ ବଂଶୀ

ଏ ହୃଦକୁ ଦୋହଲାଇ

ଗୋଟେ ଭୁଆଶୁଣୀର ମାନ ତ ରଖନ୍ତୁ।


ମୁଁ ନେହୁରା ହେଉଥିଲି ବଂଶୀଙ୍କୁ

କୃଷ୍ଣ କିନ୍ତୁ ହସୁଥିଲେ

ଭାବୁଥିଲେ ବଂଶୀ ତ ନିର୍ଜୀବ

ପୁଣି ଏ ସୃଷ୍ଟି ଆମର ହିଁ ଦେଇ

ଇଛା ଓ ଆଶାରେ ବି ଚାଳିତ।


ମୁଁ ଭାବ ଓ ବିହ୍ବଳ

କାମନାରେ ସଦା ଜରଜର

ସହି ପାରୁଛି ନା ରହି ପାରୁଛି?

କୃଷ୍ଣ ଯେମିତି ଅତି ହିଁ ନିଜର।


ସେ ଦିନ ସଞ୍ଜର ଆକାଶେ ଦେଖା ହେଲା

କଳକଳ ଛଳଛଳ 

ଫୁଲିଥିବା ଯମୁନା କୂଳରେ

ସେ କହିଲେ ରାଧା ।


ମୁଁ ଥତମତ ହେଲି 

ଦେଖା ହେବ ନାହିଁ ଭାବି 

ଲୁଚି ଆସିଥିଲି ମାଠିଏ ପାଣି ନେଇ ଆସିବାକୁ।


ମୁଁ ଗୋଟାପଣେ ଥରୁଥିଲି

କେହି ଦେଖୁ ନାହାଁନ୍ତି ତ

ସ୍ବାମୀ,ଶାଶୂ ଅବା ପଡୋ଼ଶୀ ।


ସେ କହିଲେ ରାଧା

ତୁମେ ଭାରି ଚାତୁରୀ

ମୋର ପ୍ରେମରେ ପଡି଼ ଯାଇଛ,ନୁହେଁ

ଏକେଲା ଦେଖା କରିବାକୁ ।


ପୁଣି କହିଲେ ରାଧେ

ବଂଶୀକୁ ମନା କରିବା କ'ଣ ଠିକ୍

ଯଦି ଠିକ୍ 

ସେ କ'ଣ ବାଜିବା ବନ୍ଦ ହୋଇଯିବ ।


ବଂଶୀ ତ ମୋରି ଦେଇ ବାଜୁଛି

ମୋତେ ମନା କରି ଦେଇଥିଲେ 

ସବୁ ହିଁ ଖତମ।


ଖର ନିଶ୍ବାସ ମାରି କହିଲି 

ସତରେ

ତୁମକୁ ବନା କରିବି ତ ସ୍ବର୍ଗୀୟ ଆନନ୍ଦ ପାଇବି କେଉଁଠୁ

ଟୋପାଏ ଶାନ୍ତି ମିଳିବ କେମିତି ।


ମୋର କଥାରେ କୁଷ୍ଣ କ'ଣ ବୁଝିଲେ କେଜାଣି

ବଜାଇଲେ ବଂଶୀକୁ

ଯା'ର ପଦ୍ମତୋଳା ଡାକରେ

ଘେରିଗଲେ ଗୋପୀ ଗୋପାଳୁଣୀ

ଲୁଚାଛପା ପ୍ରେମ ଧରା ପଡି଼ଗଲା

ଏ ବଂଶୀର କୁହୁକ ସ୍ବନରେ।

         


Rate this content
Log in