Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DR PRASANTA KUMAR BISWAL

Others

3  

DR PRASANTA KUMAR BISWAL

Others

ବିଘ୍ନ ବିନାଶନ

ବିଘ୍ନ ବିନାଶନ

1 min
376


ଆହେ ଗଜାନନ   ଗଉରୀ ନନ୍ଦନ


ଅଗ୍ରପୂଜ୍ୟ ଗଣେଶ 


ଗଣଦୈତକୁ ଯେ  କରିଲ ସଂହାର


    ଦୁଃଖ କଲ ଉଶ୍ବାସ ।


ଆଗମନେ ତୁମ    ଦୂର ହୁଏ ବିଘ୍ନ 


   ତୁମେ କୃପା ନିଧାନ


ଧୂମ୍ରକେତୁ ନାମେ   କଳିଯୁଗେ ତୁମେ


   ହୋଇଛ  ଅବତୀର୍ଣ୍ଣ  ।


ଭ୍ରାଦ୍ରମାସ ଶୁକ୍ଳ   ଚତୁର୍ଥୀ ତିଥିରେ 


   ଜନମିଲ ହେ ଦେବ 


ହୃଦୟ ଭକ୍ତିରେ   ପୂଜିଲେ ତୁମକୁ


    ବିଦ୍ୟାବୁଦ୍ଧି ଅର୍ଜିବ  ।


ଆସିଲେ ତୁମେତ  ହରଷ ଖେଳଇ


   ସବୁ ପିଲାଙ୍କ ମେଳେ


ନୂଆ ଜାମା ପିନ୍ଧି   ବହି ସବୁ ବାନ୍ଧି 


  ଉଭା ହୁଅନ୍ତି କଲ୍ଲୋଳେ ।


ତୁମେ ବିଦ୍ୟା ଦାତା ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ବିଧାତା


     ହେ ବିଘ୍ନ ବିନାଶନ


ଭକ୍ତି ଦିଅ ପ୍ରଭୁ  ଚରଣେ ତୁମର


     କରେ ତୁମ ବନ୍ଦନ  ।

                  

        


Rate this content
Log in