Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ବିଚିତ୍ର ବର୍ଣ୍ଣ ବୈଭବ

ବିଚିତ୍ର ବର୍ଣ୍ଣ ବୈଭବ

1 min
213


ବସନ୍ତରେ ଯେବେ ମଳୟ ପବନ

    ଚୁମି ଚୁମି ଛୁଇଁଯାଏ,

ବାସନ୍ତୀ ବୁକୁରେ ଫଗୁଣ ପାଖୁଡ଼ା

   ମହକେ ମହକିଯାଏ ।


ଭଅଁର ପରଶେ ପରାଗ ରେଣୁର

   ଫଲ୍ଗୁରେ ଅଂକୁର ଭ୍ରୁଣ,

ଧରିତ୍ରୀ ରାଣୀର କୋମଳ କୋଳକୁ

   ବିଧାତାଙ୍କ ବରଦାନ ।


ସାଗର ବୁକୁରେ ଅରୁଣିମା ହସେ

   ପୂର୍ବରାଗ ପଣତରେ,

ତା' ହସରେ କେତେ ନବ ଆଶାଲୋକ

   ଆଣିଥାଏ ପ୍ରତ୍ୟୁଷରେ ।


ପଶ୍ଚିମା ରାଣୀର ସୀମନ୍ତ ସିନ୍ଦୂର

   ସନ୍ଧ୍ୟା-ସୁନ୍ଦରୀ ମଥାରେ,

ଭରି ଦେଇଥାଏ ଜୀବନଚର୍ଯ୍ୟାକୁ

  ପୃଷ୍ଠା ପୃଷ୍ଠା ଆକାଂକ୍ଷାରେ ।


ପୃଥ୍ବୀ-ପଣତରେ ସୂର୍ଯ୍ୟଦେବଙ୍କର

    ମହାକର୍ଷଣର ଫଳ,

ପ୍ରକୃତି କୋଳରେ ଖଞ୍ଜା ହୋଇଅଛି

   ବିଧିର ବିଚିତ୍ର ଖେଳ ।


ହେ ସୃଷ୍ଟି ! ବିଚିତ୍ର ଧନ୍ୟ ତୋ' ଚରିତ୍ର

    ଅଙ୍ଗେ ଅଙ୍ଗେ ଅଭିନବ,

ସ୍ପର୍ଶରେ ସ୍ପର୍ଶରେ ତରଙ୍ଗ ସଂଚାରେ

     ମୃଦୁ ମୃଦୁ ଅନୁଭବ ।


ନବଜାତ ଶିଶୁ ଜନନୀ କୋଳରେ

    ମମତାର ପରଶରେ,

ବିଚିତ୍ର ସୃଷ୍ଟିକୁ    ଅତିକ୍ରମ ପାଇଁ

   ସଂଘର୍ଷ ଆରମ୍ଭ କରେ ।


ହେ ସ୍ରଷ୍ଟା ! ସର୍ବତ୍ର  ତୁମରି କର୍ତ୍ତୃତ୍ୱ

     ତୁମ ସ୍ପର୍ଶ ଅନୁଭବ,

ଆଙ୍କି ଦେଇଥାଏ ଜୀବନେ ଜୀବନେ

    ବିଚିତ୍ର ବର୍ଣ୍ଣ ବୈଭବ ।


Rate this content
Log in