Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

subrat kumar jena

Others

3  

subrat kumar jena

Others

ବିବାହ

ବିବାହ

1 min
172


ଦିନ ପରେ ରାତି, ରାତି ପରେ ଦିନ,

ସୃଷ୍ଟିରେ ଯେମିତି ଗଢ଼ିଛି ବିହି .

ସେମିତି ଗଢ଼ିଛି ଏଠି ବିବାହ ବନ୍ଧନ,

ସଂସାର ରଥ ଟାଣିବା ପାଇଁ ।


ସୁଖ ଅବା ଦୁଃଖ, ଦୁଃଖ ଅବା ସୁଖ,

ଯେମିତି ଆସନ୍ତି ଜୀବନେ ଦୁହେଁ.

ସାମାନ୍ୟ ବିପଦେ ଭାଙ୍ଗିଯିବା ନାହିଁ,

ବିଧିର ବିଧାନ ଏ କଥାଟିକୁ କୁହେ ।


ଏକ ମନ ସହ ଆର ମନଟିଏ,

ମିଳନେ ରଚିଲେ ପ୍ରଣୟ ଗୀତି.

ସୃଜନର ନୂଆ କଢିଟିଏ ଖେଳେ,

ପରିଚୟ ପାଏ ସୃଷ୍ଟିର ପରାଏ ନୀତି ।


ଯୁଗ ପରେ ଯୁଗ ବିତି ଚାଲି ଯାଏ,

ହେଲେ ବଦଳିନି ଏ ସଂସ୍କୃତି.

ତଥାପି କାହିଁକି ଯୌତୁକ ନିଆଁରେ,

ଜଳି ନବବଧୂ ଦେଇଥାଏ ଆହୁତି ।


ସାମାନ୍ୟ କେଇଟା ଟଙ୍କାର ଲୋଭରେ,

ପୁରୁଷଟା ବିକେ ତାର ମହାନ ପୁରୁଷାର୍ଥ.

ମାନ ସଂମ୍ମାନକୁ ସବୁ ବଜାରେ ବିକଇ,

କରି ନିଜ ନିଜର ଚରିତ୍ରକୁ ନୀଚ କଦାର୍ଥ ।


ଜହ୍ନ ପରେ ଆଜି ପାଦ ଦେଲାପରେ,

ବଦଳିନି ମଣିଷେ ପଶୁତ୍ୱର ଯେତେ ଗୁଣ .

ଅତି ଲୋଭ କରି ତଣ୍ଟି ଯେ କଟିବ,

କହୁଛି ଏକଥା ମନ ଦେଇ ଟିକେ ଶୁଣ ।


ବିବାହ ପରାଏ ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ,

ଆସ ସଭିଏଁ ତାକୁ ସମ୍ମାନ ଦେବା .

ସାତ ଜନମକୁ କଥା ଦେଇ ଆମେ,

ଆମ ଲାଗି ପବିତ୍ର ଘରଟିଏ ଗଢିବା ।



Rate this content
Log in