Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABADHOOT PANDA

Others

4  

ABADHOOT PANDA

Others

ଭାବ ତରଙ୍ଗ

ଭାବ ତରଙ୍ଗ

1 min
291



ମନ ସାଗରେ ଖେଳେ କେତେ ଢେଉ

ନାଲି ନେଳି ଆଦି ସପ୍ତରଙ୍ଗ ର ଭାଉ ।


ଅତୀତ ବର୍ତ୍ତମାନ ଭବିଷ୍ୟତର ସପନ

ଗଣ୍ଠି ବାନ୍ଧି ରହେ ହୃଦକନ୍ଦରେ ଗୋପନ ।


ଲିଭିଲିଭି ଯାଏ ପୁରୁଣା ବରଷ ଆସର

ନୂଆବରଷକୁ ତ କରିବୁ ଆମେ ଆଦର ।


ପଙ୍କିଳ କରଣେ ନାହିଁ ମନ ଆମର ଆଜି

ପଙ୍କଜ ଉତ୍ପାଦନେ ମନ ହୁଏ ଆମ ରାଜି ।


ପ୍ରେମର ମହକେ କମ୍ପେ ଆଜି ମେଦିନୀ

ସେତ ନୁହେଁ ସୃଷ୍ଟିରତା ବରଂ କଳଙ୍କିନୀ ।


ଅତୀତ ଶୁଭ ରଙ୍ଗ ତରଙ୍ଗ ଖେଳାଏ ହସ ।

ଅତୀତ ଅଶୁଭ ସ୍ମୃତିପୁଞ୍ଜ ପିଆଏ ବିଷ ।


ଚାହୁଁନା ଆମେ ଅତୀତ ବରଷର ବିଷ

ମାତ୍ର ପିଇବାକୁ ଚାହୁଁ ନୂଆବର୍ଷର ପିୟୁଷ ।


ପୁରୁଣା ଦାଗ ଆସ କରିବା ସଫା ପ୍ରେମେ

ଦିବ୍ୟ ପ୍ରେମୀ ସାଜିଆସ ନୂଆବର୍ଷ ତୁମେ ।


ପାଛୋଟି ନେବୁ ତ ତୁମକୁ ଦୁଆର ମେଲି

କେବେ ଭାଷିବୁନି ହତାଦର ବାକ୍ୟ ଖାଲି ।


ମାନବୀୟ ମିଷ୍ଟପୁଟୁଳା ଦିଅ ତୁମେଖୋଲି

ବାଣ୍ଟିଣ ଖାଇବୁ ସଭିଏଁ ହୃଦୟକୁ ମେଲି ।


ବିଗତ ବରଷ ଦେଇଛି ଆମକୁ ଖଟାମିଠା

ହସାଇ କନ୍ଦାଇ ଯାଇଛି ନହେଇ ସୁଣ୍ଠା ।


ଆମେ ନଚାହୁଁ ଆଉ ରାଗ ଆମ୍ବିଳା ସୁଆଦ

କେବଳ ଲୋଡ଼ା ତୁମ ସେ ମଧୁରପ୍ରସାଦ ।


କେତେ ସୁନ୍ଦର ଛବି ଏଇ ଧରଣୀରାଣୀର

ଆହୁରି କର ତାକୁ ସୁନ୍ଦର ଆହେ ଈଶ୍ୱର ।

       


Rate this content
Log in