Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gyanaranjan Sahoo

Others

5.0  

Gyanaranjan Sahoo

Others

ଅତୀତ

ଅତୀତ

1 min
254


ସ୍ମୃତି ଛଡ଼ାଅନା ବସି କାତି

ବର୍ଷା ଭିଜା ସେଇ କାଗଜ ଡଙ୍ଗାରେ

ଭରିଥିଲି ଯେଉଁ ପ୍ରୀତି ।


ମେଘ ସବାରୀରେ ଯେତେବେଳେ ଚଢୁ

ଝରି ଝରି ପଡୁ ଖସି

କେତେ ଵହିଯାଏ କେତେ ଭେଦିଯାଏ

ରଖି କେ ପାରେ ସାଇତି

ସ୍ମୃତି ଛଡ଼ାଅନା ବସି କାତି ।


ଶୀତୁଆ ସକାଳ କଅଁଳ ଖରା ତୁ

ଅତୀତକୁ ଦେଉ ତାତି

ହଜିଲା ଗରଳ ପିଇବା ପାଇଁ କି

ଶ୍ରାବଣକୁ କରୁ ରତି

ସ୍ମୃତି ଛଡ଼ାଅନା ବସି କାତି ।


କୀର୍ତ୍ତି ପରିସ୍ଥିତି ବୟସ ଭେଦରେ

ଅମାନିଆ ତୋର ଛାତି

ବିଜନବେଳାର ମାନସପଟ୍ଟରେ

ଉଙ୍କିମାରି ଲଭୁ ତୃପ୍ତି

ସ୍ମୃତି ଛଡ଼ାଅନା ବସି କାତି ।


ଗହଳ ଦୁଃଖରେ ଦୁଃସ୍ଥ ଜୀବନକୁ

ବଞ୍ଚାଇ ରଖିଛୁ ସ୍ଥିତି

ବିକଳ ପ୍ରାଣର ମୃତ୍ୟୁସଞ୍ଜିଵନୀ

ଅଦିନିଆ ଜହ୍ନ ରାତି

ସ୍ମୃତି ଛଡ଼ାଅନା ବସି କାତି ।


କବଳିତ ଚିତ୍ତ ତୋର ହୃଦଗତ

ବିନୁ କାହିଁ କା'ର ପରିଚିତି

ବୃତ୍ତି କୃତି ମୁକ୍ତି ଶାନ୍ତିର ଛନ୍ଦରେ

ସଞ୍ଜ କାଳିମାରୁ ଦିବ୍ୟତେଜ ଅନୁଭୂତି

ସ୍ମୃତି ଛଡ଼ାଅନା ବସି କାତି ।


Rate this content
Log in