Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rosy Mishra

Others

2  

Rosy Mishra

Others

ଅତି ଲୋଭରୁ ମୃତ୍ୟୁ

ଅତି ଲୋଭରୁ ମୃତ୍ୟୁ

1 min
133



ଜୀବନ୍ତରେ ଲୋଡ଼ା ଧନ ଲୋ ସଙ୍ଗାତ

ଧନ ପାଇଁ ନୁହେଁ ଜୀବନ

ସେହି ଧନ କେବେ ଆଣେ ସନମାନ

କେବେ ବରିଥାଏ ମରଣ ।


ଧନ କୁ ନ ଦିଅ ପ୍ରାଧାନ୍ୟ ସଙ୍ଗାତ

ମନେ ଭରି ଅଭିମାନ

ସମାଜ କଲ୍ୟାଣେ କର ବିନିଯୋଗ

ସେହି ବଢ଼ାଇବ ମାନ ।


କେତେ ଦିନ କିଏ ଜୀଇଁବ ସଙ୍ଗାତ

ଏ ଜୀବନ ଅଢେଇ ଦିନ

ଆଣିଥିଲା କେହି, ନେଇଛି କେ ବୋହି

କରି କହିବୁ ଗଣନ ।


ଅତି ଲୋଭେ କରି ବରଣ ମରଣେ

ହୁଅନ୍ତି ଅସ୍ଥିତ୍ୱ ହୀନ

ଧନ ଗର୍ବେ କିଏ ହୋଇ ଗରିୟାନ

ଲୁଟେ ନାରୀ ସ୍ୱାଭିମାନ ।


ଧନ ଲାଗି ସବୁ ନାଟ ଲୋ ସଙ୍ଗାତ

ଧନ ନ ଚିହ୍ନଇ ପେଟ

ଧନ ବଳେ କା'ର, ବାର ନାରୀ ମେଳ

ଦାରା ପୁତ୍ର ନୋହେ ଭେଟ ।


ମଣିଷ ଜୀବନ, ଭାରି ମୂଲ୍ୟବାନ

ଈଶ୍ୱର ପ୍ରଦତ୍ତ ବିତ୍ତ

ସାଇତ ସାଦରେ ଏ ଅମୁଲ୍ୟ ବିତ୍ତ

ଈଶ୍ୱରେ ଲଗାଇ ଚିତ ।



Rate this content
Log in