Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBASH CHANDRA KHUNTIA

Others

4.9  

SUBASH CHANDRA KHUNTIA

Others

ଅପୂର୍ବ ଦର୍ଶନ

ଅପୂର୍ବ ଦର୍ଶନ

1 min
258


ସୁନା ରୁପା କିଛି ମାଗି ତ ନ ଥିଲି ସବୁ ତ ଅଟେ ନକଲି

ସାରା ଜୀବନଟା ଖୋଜି ବୁଲୁଥିଏ ତୋତେ ତ ପାଇବି ବୋଲି ।


ଡାକି ତୁ ଆଣିଲୁ ବହୁତ ଦୁରରୁ ତୋହରି ଆଶିଷ ଦେଇ

ବିନା କଷ୍ଟରେ ତୋ ଦର୍ଶନ ମିଳିଲା ତା ଠାରୁ ଖୁସି ତ ନାହିଁ ।


ନା ଥିଲେ ପଣ୍ଡା ନା ଥିଲେ ସାଙ୍ଗ ସାହାଯ୍ୟ କରିବା ପାଇଁ

ତୋର ଆଶ୍ରିବାଦ ଥିଲା ମୋ ସାଥେ ତୋତେ ତ ଦେଖିବା ପାଇଁ ।


ଆଖିର ଲୁହକୁ ରୋକି ପାରିଲିନି ତୋର ଚକାଆଖି ଦେଖି

ନଡିଆ ତୁଳସୀ ପଣ୍ଡା ହାତେ ଦେଲି ହସୁଥିଲୁ ତୁହି ଦେଖି ।


ପେଟର ଭୋକକୁ ସମ୍ଭାଳି ହେଲାନି ତୋର ଦରଶନ ପରେ

ଅବଢା ତୋରାଣି ପିଇଲୁ ତ ଆମେ ଅମୃତ ତା ପାଖେ ହାରେ ।


ଗରମ୍ ଗରମ୍ ଅବଢା ଖାଇଲୁ ମୋର ପ୍ରୀୟ ଦୋକାନରେ

ରିକ୍ସା ଧରି ଆମେ ପହଞ୍ଚିଲୁ ପୁଣି ଆମ ଗୁରୁ ଆଶ୍ରମରେ ।


ଏମିତି ଦର୍ଶନ କେବେ ତ ନ ଥିଲା ବଡ ଭାଗ୍ୟବାନ ମୁହିଁ

ସବୁ ବର୍ଷ ମୋତେ ଡାକି ତୁ ଆଣିବୁ କେବେ ଭି ଭୁଲିବୁ ନାହିଁ ।


ପୁରୀ ତୀର୍ଥ ସ୍ଥାନ ପୁରୀ ଶଙ୍ଖକ୍ଷେତ୍ର ପୁରୀ ମୋର ଜଗା ଘର

ତୋତେ ଦେଖିବାଟା ନୁହଁଇ ସହଜ ନ ଲାଗିଲେ ତୋର ଡୋର।


ଭକ୍ତ ଭଗବାନ ଅପୂର୍ବ ମିଳନ ଯୁଗେ ଯୁଗେ ରହିଥିବ

ଭୁଲିବୁନି କେବେ ଏହି ଭକତକୁ ତୋତେ ସଦା ଝୁରୁଥିବ।



Rate this content
Log in