Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sourav Jal

Others

4  

Sourav Jal

Others

ଅନ୍ତର କ୍ଲାନ୍ତି

ଅନ୍ତର କ୍ଲାନ୍ତି

2 mins
285


ସମୟ ସ୍ରୋତେ ଭାସିବା ଚାହେଁ

ଅସୁମାରୀ ଢେଉ ସହ

ମତେ ଥରେ ସୁଯୋଗ ଦିଅ

ନିକର ରଙ୍ଗରେ ଭିଜେଇବି ଫଗୁଣ ପରି ।


ଅବିରଳ ଭାବନା କୋହ

ପୁର୍ଣିମାରାତି ଶୁଖିଲା ଓଠ

ନିଶବ୍ଦ ନିର୍ଜନ ଏକାକୀ ଅନ୍ତର

କୋମଳ ହୃଦୟ ଜଡତା

ଆଶାହୀନ ଆବେଗ

ଅବୁଝା ମଧୁପ ଭ୍ରମରେ

ବେଦନା କଣ୍ଠେ ଅନ୍ତର ଗୀତ ।


କ୍ଲାନ୍ତ ଏଠି ଘୁରି ବୁଲି ବୁଲି

ଶକ୍ତିହୀନ କ୍ଷୀଣ ମନ

ବୃକ୍ଷ ଛାଇ ରେ ବିଶ୍ରାମ ଚାହେଁ

ଯାତ୍ରାହୀନ ମାନବ ପରି ।


ପାଦ ମୋର ଥକି ପଡିଛି

ଅପେକ୍ଷା ର ଅନ୍ତ କେବେ

ଟିକେ ବିଶ୍ରାମ ଚାହେଁ ଏ ଅନ୍ତର

ଶାନ୍ତିରେ ବସି ରହିବି

ଯାଯାବର ଜୀବନ ତ୍ରାହି ନାହିଁ କି

ମୁକ୍ତି ଠିକଣା ସ୍ମରଣ ନାହିଁ

ନହେଲେ ପହଂଚିପାରନ୍ତି ।


ନିଶ୍ଚୟ ଭାବିପାର ଏ ମୂର୍ଖାମୀ

ଅଦିନିଆ ବର୍ଷା ଯେବେ

ବର୍ଷି ପଡେ ଶୁଷ୍କ ଭୂମିରେ

ବହି ଯାଏ ସପନ ଧୂଳି

ଶୀତଳ ପବନ ଉଡାଇ ନିଏ

ଅସ୍ଥିର କାଗଜ ମନ ।


ବିଚଳିତ ବିହଙ୍ଗ ଏ ତରୁଣ ମନ

ସପନ ସମାଧି ପ୍ରାତଃ ଛାଇ

ଉଆଁସୀ ରାତି ଚନ୍ଦ୍ରମା

କୋକିଶିଆଳି ର ଆକୁଳ ଡାକ

ଅନ୍ତିମ ସଂଘର୍ଷ ର ଅପେକ୍ଷାରେ ।


Rate this content
Log in