Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rasmita Dixit

Others

3  

Rasmita Dixit

Others

ଅନ୍ତାକ୍ଷରୀ

ଅନ୍ତାକ୍ଷରୀ

1 min
170


ଦରହସା ଦେଇ ହାତ ଠାରେ


କେବେ ଆଲମାରୀ ଥାକରୁ


କେବେ ଟିପୟ ଉପରୁ


କେବେ ତକିଆ ତଳୁ


କେବେ ବନ୍ଦ ପଡିଥିବା କାଚ କବାଟ ତଳୁ


ଅଦ୍ଭୁତ ସମ୍ମୋହନ ସେ ଡାକରେ


ସେଥିରେ ମୁଁ ବନ୍ଧା


ଶୈଶବ ରୁ ଏ ଯାବତ 


ଅଦୃଶ୍ୟ ବନ୍ଧନରେ .  ............


ଭେଟ ହେଲାମାତ୍ରେ  ଆଘ୍ରାଣରେ ମୋହକ ବାସ୍ନା 


ଆଛନ୍ନ କରେ ;;;


ଆଗ୍ରହରେ ଛୁଇଁଯାଏ 


ପୃଷ୍ଠା ପରେ ପୃଷ୍ଠା 


ଶବ୍ଦ ମାନେ ଖେଳନ୍ତି ମୋ ଭାବନାରେ


ନିଜ ନିଜ ଅନ୍ତାକ୍ଷରୀ 


ମସଗୁଲ ହେଇ ଯାଏ ମୁଁ 


ଜୀବନରୁ ଜ୍ୟାମିତି ,


ଭାଷାରୁ ବିଜ୍ଞାନ ,


ହସ ରୁ ଇତିହାସ,


ପ୍ରେମ ରୁ ଅପ୍ରେମ ,


ବିରହରୁ  ମିଳନ ,


ଦେହରୁ ବିଦେହ ,


ପ୍ରାପ୍ତିରୁ ଅପ୍ରାପ୍ତି ,


ମୋହରୁ ମୋକ୍ଷର


 ପ୍ରଲମ୍ବିତ ଫର୍ଦ୍ଦରେ 


ମୁଁ  ଖୋଜେ ମୋ ପାଇଁ ଶବ୍ଦ ଠିକ ମୋ ପରି ।


ଅଦମ୍ୟ ଆକର୍ଷଣ ସ୍ତୁପୀକୃତ ଫର୍ଦ୍ଦ ମାନଙ୍କରେ


ସ୍ନିଗ୍ଧ ଆବେଦନ ପ୍ରଚ୍ଛଦ ପଟରେ


ମୁଁ ପ୍ରତିଥର ନିଜକୁ ଭୁଲେ 


ଯେତେ ଥର ତାକୁ ଭେଟୁଥାଏ 


ନୂଆ ନୂଆ ରୂପରେ , ଵିନ୍ୟାସରେ


ପଡୁଥାଏ ବାରବାର ବହିର ପ୍ରେମରେ  


ଶବ୍ଦରୁ ଶବ୍ଦକୁ ଯୋଡି


ଅକ୍ଷରରୁ ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ ଯାଏ 


ଖେଳୁଥାଏ ଶବ୍ଦ ସହ ଶବ୍ଦର ଅନ୍ତାକ୍ଷରୀ 


ମୋ ପରିଧିରେ 


କେବେ ଜିତେ ତ  କେବେ ହାରେ ।



Rate this content
Log in