Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Others

2.5  

Prasanna Kumar Madala

Others

ଅବରୁଦ୍ଧ

ଅବରୁଦ୍ଧ

1 min
20.1K


ଆକାଂକ୍ଷା ବହୁଳ ଏହି ଜୀବନର ଯୁଦ୍ଧେ

ତ୍ରାହି ଅଛି ବସି ଗଲି କକ୍ଷେ ଅବରୁଦ୍ଧେ ।

ପରମ ଚିନ୍ତନ ବେଳେ ବିଷୟେ ଚିନ୍ତନ

ପଶି ଆସେ ଯହିଁ ଊଣା ହୁଅନ୍ତେ କୀର୍ତ୍ତନ ।

ସାଧନାର ଉତ୍କର୍ଷରେ ନ ହେଲେ ତଲ୍ଲୀନ

ଆରଣ୍ୟକ ବାସନାରେ ବିବେକ ମଳିନ ।

ରଜୋଗୁଣ ରୁନ୍ଧିଦେଇ ସତ୍ତ୍ୱର ଆବେଗ

ତାମିସ୍ର ଘୋଟାଏ ତୀବ୍ର ଇନ୍ଦ୍ରିୟଙ୍କ ବେଗ ।

ପଲକ ତଳର ଛାଇ ଦିଶେ ନାହିଁ କେବେ

ଅସୂୟା ଓ କାମନାର ଶତ୍ରୁ ଥାଏ ଯେବେ ।

ଦାଗ ଯେତେ ଅନ୍ତରଙ୍ଗ ବିଗତ ପ୍ରେମର

ଆଢୁଆଳେ ଫୁଟେ କିବା ଚମକ ହେମର ।

ନିଅଣ୍ଟ ମୋ ପରିଧାନ ଦାଗର ସକାଶେ

କଳୁଷ କାଳିମା ସିନା ବାହାରେ ପ୍ରକାଶେ ।

ପିତଳ ମାଠିଆ କି ସେ ମାଜିଲେ ଛାଡିବ

ଭଲ ହେଲା ରୁଦ୍ଧଦ୍ୱାରେ ଯେତିକି ମାଡିବ ।

ମଣିଷ ଛାଇରେ ଦେଖି ଦାଗ ଆଉ ଦାଗ

ସୁବର୍ଣ୍ଣ କଙ୍କଣଧାରୀ ଯେହ୍ନେ ହିଂସ୍ର ବାଘ ।

ଧୋଇ ପଛେ ପାପପୁଣ୍ୟ ପରଖି ରଖିବି

ରୋପିଲା ଗଛର ଫଳ ନିଜେ ହିଁ ଭକ୍ଷିବି ।

ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା


Rate this content
Log in