Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swarnalata Dash

Others

3  

Swarnalata Dash

Others

ଅଭିଳାଷ

ଅଭିଳାଷ

1 min
134


ଇଛାହୁଏ ବହିଯିବି ନଈଟିଏ ହୋଇ

ତୁମ ସାଗରର ବକ୍ଷକୁ

ଇଛାହୁଏ ଫୁଲ ହୋଇ ଫୁଟିଯିବି

ତୁମର ସେ ମନ ଉପବନକୁ ।


ଇଛାହୁଏ ଲୋଟିଯିବି ତୁମ କୋଳେ

ଆସୁ ଯେତେ ବିପଦ

ଇଛାହୁଏ ହସିହସି ସାଉଁଟିବି

ସବୁ ତୁମ ଦୁଃଖ ତ ।


ଇଛାହୁଏ ଢାଳିଦିବି ପାଦତଳେ

ସବୁ ସୁଖ ସମ୍ପଦ

ଇଛାହୁଏ ତୋଳିଦେବି ତୁମ ପାଇଁ

ସ୍ୱର୍ଗର ପାରିଜାତ ।


ଇଛାହୁଏ ଗାଇଯିବି ତୁମ ପାଇଁ

ମହ୍ଲାର ରାଗିଣୀ ତ

 ଇଛାହୁଏ ନାଚିଯିବି ତୁମ ଛନ୍ଦେ

ଦେବଦାସୀ ହୋଇ ତ ।


ଇଛାହୁଏ ପିଇଯିବି ତୁମର ଅଝଟ ପଣ

ବିଷ କଣ୍ଠ ପରି ତ

ଇଛାହୁଏ ଭରିଦେବି ତୁମ ମନେ

ଅସୁମାରି ଅମୃତ ।


ଇଛାହୁଏ କହିଦେବି ସବୁକିଛି

ମରମର କଥା ତ

କେବେହେଲେ ପଚାରିନ କିବା ଅଛି

ତୁମ ମନେ ବ୍ୟଥା ତ ।


ଇଚ୍ଛାହୁଏ ଗପୁଥିବି ତୁମ ସାଥେ

ଅୟୁତ ଯୁଗର ଗଳ୍ପ ତ

ଗପିଯିବି ଭାବେ ହେଲେ

ଗପି ପାରେନାହିଁ ତ ।


ଇଛାହୁଏ ଶୋଇଯିବି ତୁମ କୋଳେ

ଚିର ନିଦ୍ରା ଶେଯରେ

ସେଥିପାଇଁ ଶରଣ ପଶୁଛି ସେଇ

ବିଭୁ ପାଦତଳରେ ।


ବିଷମୟ ଏ ସଂସାର ତୁମ ନାମ

ସାର ଏକା ସଂସାରେ

ଶୟନେ ସ୍ୱପନେ ଧ୍ୟାୟୀ

ତଵ ନାମମୃତ ପିଇ ।


ପାଏ ମୁକ୍ତି ଅଚିରେ

ତୃଷିତ ପ୍ରାଣରେ ଟିକେ

ଝରାଅ ପିୟୁଷ ଧାରା

ପୁନର୍ଜନ୍ମ ନ ପାଉ ଏ ଜୀବ ତ

ଇଛାମୟ ପୂର୍ଣ୍ଣକର ମମ ଇଚ୍ଛା

ଉଦ୍ଧାର କର ଏ ପାପ ଜଗତ |



Rate this content
Log in