Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Das

Others

4  

Jayashree Das

Others

ଆଷାଢ଼ ଲୀଳା

ଆଷାଢ଼ ଲୀଳା

1 min
257



ଗ୍ରୀଷ୍ମ ତପ୍ତ ଧରା ଅନେଇ ରହିଛି

   ନଭୁ ଲାସ୍ୟମୟୀ ଧାରା ।

କାଦମ୍ବିନୀ ତେଜେ ଉଲ୍ଲସିତ ହୁଏ

  ସବୁଜ ବନାନୀ ଧରା ।


ଆଦ୍ୟ ଆଷାଢ଼ର ପହିଲି ବରଷା

  ପ୍ରକୃତି ସାଜିଛି ଗଭା ।

ବଡ଼ ଦାଣ୍ଡେ ଘୋଷଯାତ୍ରାରେ ଅଛନ୍ତି

   ରଥରେ ନୀଳ ଚନ୍ଦ୍ରମା ।


ନବ ପଲ୍ଲଵରେ ମେଘ ମହ୍ଲାର

  ଘଡଘଡି ଶବଦରେ ।

ରାଗିଣୀ ଗାଉଛି ଅଦୃଶରେ କେହି

  ରହି ନୀଳ ଗଗନରେ।


ଶ୍ୟାମଳ ମେଖଳା କଟିଦେଶେ ଶୋହେ

  ଝୀନ ପିତାମ୍ବରୀ ପାଟ ।

ଭିଜେଇ ଦେବାକୁ ନନ୍ଦିଘୋଷେ ପ୍ରଭୁ 

   ମେଘକନ୍ୟା ଖୋଜେ ବାଟ।


ମଲ୍ଲୀ ଓ ମାଳତୀ ଚମ୍ପା କଦମ୍ବରେ

   ପ୍ରକୃତି ବାନ୍ଧିଛି ଜୁଡ଼ା ।

ଭକତ ଗହଣେ କାଳିଆ ହାତୀକୁ

   ରଥକୁ ହେଉଛି ଭିଡା ।


ସାଜିଛି ପ୍ରକୃତି ନବଯୌବନରେ

  ପ୍ରକୃତି ପୁରୁଷ ଲୀଳା ।

ଯୁଗ ଯୁଗ ଧରି ଚାଲିଛି ସଂସାରେ

   ଅପୂର୍ବ ଆଷାଢ଼ ମେଳା ।


ରଥରେ ବସାଇ ଜଗତନାଥଙ୍କୁ

  ରଥକୁ ଭିଡୁଛି ରଥ ।

ଆତ୍ମା ରଥ ଭିଡ଼େ ପରମାତ୍ମା ରଥ

  ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର ଏ ଜଗତ ।


ନୀଳାଦ୍ରୀ ଶିଖରେ ରତ୍ନସିଂହାସନେ

   ଭୁଲି ରାସଲୀଳା ସୁଖ ।

ମାଧୁର୍ଯ୍ୟ ଲୀଳାରେ ହୋଇ ଆତ୍ମହରା

   ସୁନ୍ଦରା ଚଳେ ଶ୍ରୀମୁଖ ।


ଜୀବ ପରମର ଅପ୍ରାକୃତିକ ଲୀଳା

   ଆତ୍ମା ପରମାତ୍ମା ସଙ୍ଗେ ।

ସପ୍ତବର୍ଣ୍ଣ ରଙ୍ଗେ ଫୁଟି ଦିଶୁଛିକି

   ନଭ ଚାତୁମ୍ଭରା ମେଘେ ।


ପବିତ୍ର ଆଷାଢ଼ ପ୍ରେମେ ହୋଇ ଭୋଳ

    ଜାତି ବର୍ଣ୍ଣ ନିର୍ବିଶେଷେ ।

ପରମାତ୍ମା ରଥ ଟାଣି ନେଉଥାନ୍ତି 

   କାଳିଆ ଠାକୁର ହସେ ।



Rate this content
Log in