Niranjan Sahu

Others

3  

Niranjan Sahu

Others

ଆସରେ ଆସ ଭଉଣୀ ଭାଇ

ଆସରେ ଆସ ଭଉଣୀ ଭାଇ

1 min
252


ଆସରେ ଆସରେ ଭଉଣୀ ଭାଇ    

  ହାତରେ ହାତ ମିଶେଇ ଦେବା

ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ହାତରେ ଧରି

    ଗରବେ ଜନ ଗଣ ଗାଇବା ।


ଭାରତମାତା ର ଜୟଗାନ କରି

   ଗଗନ ପବନ କମ୍ପେଇ ଦେବା

ଭାରତ ଆମ ସ୍ୱାଧୀନ ବୋଲି

   ସାରା ବିଶ୍ୱ କୁ ଜଣେଇ ଦେବା ।


ସକାଳୁ ଉଠି ସ୍ନାହାନ ସାରି

   ପ୍ରଭାତ ଫେରି ମିଶି କରିବା

ରାମଧୁନକୁ ଗାନ କରି

   ବାପୁଙ୍କୁ ଆମେ ସମ୍ମାନ ଦେବା ।


ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ

    ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା

ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ

    ସ୍ବାଧୀନତାର ମୂଲ୍ୟ ବୁଝିବା ।


ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର ପୁଣି ଆସିଛି

    ସ୍ବାଧୀନତାକୁ ମନେ ପକେଇ

ଭାରତ ମାଆର ଟେକ ରଖିବା

    ଜୀବନେ କେବେ ଡରିବା ନାଇଁ ।


Rate this content
Log in