ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ ସ୍ବାଧୀନତାର ମୂଲ୍ୟ... ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ ...
ଅହିଂସା ସମର ଲୁବଣ ବିଦ୍ରୋହ ଦେଶଛାଡ଼ ଆନ୍ଦୋଳନ, ସ୍ବଦେଶୀ ଡାକରା ଥର ହର କଲା ଇଂରେଜ ରଜ ଭବନ ll ଅହିଂସା ସମର ଲୁବଣ ବିଦ୍ରୋହ ଦେଶଛାଡ଼ ଆନ୍ଦୋଳନ, ସ୍ବଦେଶୀ ଡାକରା ଥର ହର କଲା ଇଂରେଜ ...