Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vrushali Khadye

Others

2  

Vrushali Khadye

Others

स्वरावरून सुवचनरूपी पद्य

स्वरावरून सुवचनरूपी पद्य

1 min
1.1K


अ- अहंकाराचा वारा न लागो मनास

आ- आनंदीत,प्रसन्न मन सदा राहो

इ-  इष्ट कर्म घडो क्षणाक्षणास

ई- ईश्वराचा वरदहस्त कृपा साहो

उ-उदारता, दातृत्व गुण येवो

ऊ- ऊर्जा सळसळो नसानसात

ए-एकमेकां साह्य करावे

ऐ- ऐट, ताठा नसावा मनात

ओ- ओजस्वी वाणी मुखी असावी

औ-औदार्याचे तेज वदनी चमकावे

अं-अंधकारातून प्रकाशाकडे जावे

अः-अःहा गुण हे अंगी बाळगावे

 

 

 


Rate this content
Log in