Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

purushottam hingankar

Others

3  

purushottam hingankar

Others

गणेश भोग

गणेश भोग

1 min
133


 *सोन्याचे हे केळ लाडू* 

 *बाप्पा दाताने चावतील कां?!!१!!* 


 *बघून डोळ्याने नुसतं,* 

 *पोट तुमचं भरतील कां!!२!!* 


 *कोणी शोधले हे नवें फॅड* 

 *दुःखं दारिद्र्य घालवील कां?!!३!!* 


 *बोलाचीच कढी नी भात,* 

 *सांग खरे हे ठरतील कां?!!४!!* 


 *पिडवणूक हे गरीबाची देवा,* 

 *धंद्या पायी हे थांबवशील कां?!!५!!* 


 *सारा पैशाचाच हा बोलबाला,* 

 *देवा तुलाच रे पाहावेल कां?!!६!!* 


 *संतदास म्हणे बाप्पा तू सांग,* 

 *गरीबाच्या खिशाला हे परवडेल कां?!!७!!*


Rate this content
Log in