Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

निलेश कवडे

Others

4.0  

निलेश कवडे

Others

गजानना

गजानना

1 min
119


तू विद्याधिपती, 

तू तपोमूर्ती गजानना ।।

नमन करतो तुला, 

हे मंगलमूर्ती गजानना ।।


तू कलांचा संगम ।

तू जीवनदायी सरगम ।।

बुद्धी दे, नवशक्ती दे ।

कर दूर अमुचा संभ्रम ।।

तू सर्वज्ञ , तू विघ्नहर्ता ।

हे स्वामी गजानना ।।

नमन करतो तुला ।

हे मंगलमूर्ती गजानना ।।१।।


जगायला आशय दे ।

अनुपम अर्थ दे ।।

आशिष दे, समृद्धी दे । 

ऊर्जादायी सामर्थ्य दे ।।

जीवन समर्थ कर ।

हे गणपती, गजानना ।।

नमन करतो तुला ।

हे मंगलमूर्ती गजानना ।।२।।


Rate this content
Log in