Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumit Malhotra

Others

3  

Sumit Malhotra

Others

तस्वीरों की कहानी

तस्वीरों की कहानी

1 min
198


सुनिए ना तस्वीरों की कहानी,

सुनिए सब हमारी ही जुबानी।

ये हमारे लिए अमूल्य खज़ाना,

भूली-बिसरी यादें ताजा करना।


सालों से जीवन की यादें ताजा,

जो छोड़ गए उनकी यादें ताजा।

हमारे बड़े-बुजुर्गों की याद आती,

तस्वीरें देखकर आँखें भर जाती।


नाना-नानी जी दादा-दादी जी को,

एल्बमों में देख याद करते उनको।

कुछ अपने-पराए हमेशा के लिए,

दूर चले गए उन्हें देख याद करते।


Rate this content
Log in