Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Thakkar Nand

Others

3  

Thakkar Nand

Others

तेरा साथ न मिला

तेरा साथ न मिला

1 min
242


 

हाथ थाम कर भी तेरा सहारा न मिला

मैं वो लहर हूँ जिसे किनारा न मिला


मिल गया मुझे जो कुछ भी चाहा मैंने

मिला नहीं तो सिर्फ साथ तुम्हारा न मिला


वैसे तो सितारों से भरा हुआ है आसमान मिला

मगर जो हम ढूंढ़ रहे थे वो सितारा न मिला


कुछ इस तरह से बदली पहर ज़िन्दगी की हमारी

फिर जिसको भी पुकारा वो दुबारा न मिला


एहसास तो हुआ उसे मगर देर बहुत हो गयी

उसने जब ढूँढा तो निशान भी हमारा न मिला।


Rate this content
Log in