Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kajal Jaiswal

Others Romance

4.3  

Kajal Jaiswal

Others Romance

प्यार मे एक दिल

प्यार मे एक दिल

1 min
6.6K


दिल नही भरता उन्हे देखके,

पर आँखे भर आती है।

हाथ रोके नही रूकते उनके पास जाने को,

पर अम्मी अब्बू की आहट आ जाती है।


दिन नही गुजरता उनके बगैर,

पर उनकी यादे तकिया भीगो जाती है।

इन्तजार करना समझता नही ये दिल,

पर तेरी जलक समझा जाती है ।


यह महोबत का कारवा है हमारा,

जिसमे हमारी यादे ही शरीक सही ।

हमारे मुलाकातो की नमकीन, खुबसूरत,

यादे ही करीब सही।


वो ख्वाबो का समन्दर है मेरा,

जिसमे खुशीयो की बरसाते है तेरी।


Rate this content
Log in