Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhirendra Panchal

Others

3  

Dhirendra Panchal

Others

प्रश्न हमार

प्रश्न हमार

1 min
483


हो गयल भवसागर जे पार , ताके उहो तड़ेर के आंख।

सोच समझ के दिहीं जबाब , ना बा कउनो अलग दबाव।

चतुराई से तरकस रखले शान पे बान चलउलस के ,

पिछड़ा कह पिछियउलस के । पिछड़ा कह पिछियउलस के। 


हम त बिगरल काम बनाईं , पानी पर सेतु पऊड़ाईं।

मोर क्षमता पे प्रश्न तोहार , फिर से तनिका करा बिचार।

सागर के पुरुसारथ अपने अंजुरी से खरकउलस के ,

पिछड़ा कह पिछियउलस के। पिछड़ा कह पिछियउलस के। 


अवधपुरी के हईं दुलार , काशी मथुरा हवे हमार।

शिल्पकार हम गंगा के , डमरू शिव अड़भंगा के।

केशव के उ चक्र सुदर्शन अंगूरी में पहिनउलस के ,

पिछड़ा कह पिछियउलस के । पिछड़ा कह पिछियउलस के। 


ना केहुओ से राखी तोड़ , सबका खातिर चार चार गोड़।

राम के हाथे धनुष थमउली , संसाधन सबका पहुँचउली।

शस्त्र शास्त्र के विद्या हमरै हमहि से लुकवऊलस के ,

पिछड़ा कह पिछियउलस के । पिछड़ा कह पिछियउलस के। 


केसे केकर रहल लड़ाई , हम ना कबहुँ बैर निभाईं।

हम केकरा के रहीं चुनौती , जे एह गति के हमरो हस्ती।

कहे कथानक जे कथावाचक हमरै कथा छुपउलस के ,

पिछड़ा कह पिछियउलस के । पिछड़ा कह पिछियउलस के।



Rate this content
Log in