Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

मुकेश कुमार ऋषि वर्मा

Others

3  

मुकेश कुमार ऋषि वर्मा

Others

मुक्तक

मुक्तक

1 min
170


सच्चा मित्र वही होता है, जो हर सुख-दुख में सम साथ निभाये,

बिन मांगे हर संभव मदद हंसते-हंसते कर जाये ।

मित्रता की अमर कहानी कृष्ण-सुदामा की सुनाई जाती है

जीवन में सच्चा मित्र वही जो परछाईं बन साथ निभाये ।।


Rate this content
Log in