Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nitu shivanshita (Nitu Kumari)

Others

3  

Nitu shivanshita (Nitu Kumari)

Others

मै छू लूं गगन ये सारा

मै छू लूं गगन ये सारा

1 min
200


एक बूंद गिरा दो बूंद गिरा ,

गिर गई ये बदरी सारी ।

कहीं मोती से तालाब भरा,

कहीं भर गया समंदर सारा ।

खोल दो कोई मेरे पिंजरे को 

मैं छू लूं गगन ये सारा ।


सितारों से भरा ये अंबर 

महफिल लगाई सारी 

बादलों में जो चांद छुपा है 

निकले बारी _बारी 

नीले गगन पे मुझे भी जाना 

कोई अर्जी लगा दो हमारी 

खोल दो कोई मेरे पिजरें को 

मै छू लूं गगन ये सारा।



Rate this content
Log in