Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhirendra Panchal

Others

3  

Dhirendra Panchal

Others

लंका में बजरंगबली

लंका में बजरंगबली

1 min
254



मान बची ना गुमान बची हनुमान हो कइसे के शान बची ।

हिया में सिया क गोहार मचे दुतकारी सबे न त आन बची ।

दउड़ा जा भागा तू पता लगावा पढ़ावा पहाड़ा ना भान बची ।

सियाराम से राम होइ अलगा त हे देहीं में ना मोरा जान बची ।


हे राम बिराम न लेब कबों न त सुतब ना थकले भर काया ।

लंक रही न कलंक रही दशकंध क ना जरिको चली माया ।

एक ही डर बा हे पुरुषोत्तम दाहिन बाँव न होइँ बचाया ।

सागर पार करीं सरकार त हाथ उठाई के नेह लुटाया ।


Rate this content
Log in