Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Mandilwar

Romance

4  

Anita Mandilwar

Romance

इक तू ही तो अपना है

इक तू ही तो अपना है

1 min
302



एक तू ही तो अपना है

बाकी सब सपना है ।

तुम भूल गए प्रियतम

अब विरह में तपना है ।

रूठ गया तू अगर

बस माला जपना है ।।

एक तू ही तो अपना है

बाकी सब सपना है ••••

कहो मेरे किस्मत अब

यहाँ और कितना सहना है ।

जीवन जीना है तो अब

दुख के संग ही रहना है ।।

एक तू ही तो अपना है

बाकी सब सपना है •••

किसे अपना कहें सपना

कौन बेगाना कौन अपना है ।

समझ आता नहीं कुछ अब

अब मुझे कुछ नहीं कहना है ।।

एक तू ही तो अपना है

बाकी सब सपना है •••

इस अविरल धारा में

नदी संग बहना है ।

मानो या न मानो

तेरा प्यार ही गहना है ।।

एक तू ही तो अपना है

बाकी सब सपना है •••



Rate this content
Log in