Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vijay Kumar उपनाम "साखी"

Inspirational

4.0  

Vijay Kumar उपनाम "साखी"

Inspirational

होली

होली

1 min
219


सब लोग खेले आप रंग गुलाल

पर इस बात का रखे हम ख्याल

किसी जबरदस्ती न लगाये गुलाल

भीड़ का कोई इकट्ठा न रखे बाल

कोरोना अभी भी रहा पैर पसार

जबतक पूरा न मिटे कोरोना जाल

तुम सब होली हो या शबेरात,

कोरोना का जरूर रखो ध्यान

भीड़ से दूरी का रखना ध्यान

मास्क को मुँह से न देना उतार

मास्क बगैर की होली साखी,

कोरोना का न दे, दे कहीं दान



Rate this content
Log in