Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hari Ram Yadav

Others

4  

Hari Ram Yadav

Others

दिया सबहि हमैं आपन वोट

दिया सबहि हमैं आपन वोट

1 min
275



भइया हमहूं लड़त चुनाव हई, 

   क्षेत्र होय हमार लखनऊ कैंट।

पहिन लेहन कुर्ता पायजामा,

   छोड़ देहन अब शर्ट पैंट ।


दिया सबहि हमैं आपन वोट,

  बनाय दिया हमें एम एल ए।

हर मांग तोहार हम पूरी करब,

  हम कइ देबै सब बल्ले बल्ले।


 जीत जाब यदि हम चुनाव,

   न डालब तुंह पै कउनव भार।

न चाही हमका सरकारी पेंशन,

   न चाही तोहरे टैक्स से पगार ।


बस बनाय दिया हमैं माननीय,

  तब आपन रूप तुहैं दिखाउब।

जितनी होय समस्या सबकै,

  सबका अपने क्षेत्र से दूर भगाउब ।


जब चाहें तब मिलि लिहा हमें,

   न होए केहू हमार प्रतिनिधि।

शिक्षा, खेल, स्वास्थ्य खातिर,

   खुली रहे विधायक निधि।


सरकार से न चाही हमें सुरक्षा,

   हम होई तोहार जनप्रतिनिधि।

हमें न बाटय जनता से खतरा,

  हम तौ होई अब समाज निधि।


जवन बात कहत बाटी हम,

   वह सब बात करब हम पूरी।

अगर बात न पूरी होऐ,

   तब उछाल दिहा मुंह पर धूरी।


अपने संग परिजन की संपत्ति,

   सब लिखित में तुहैं बताउब।

यदि बढी तनिक आय से ज्यादा,

  तब प्रजातंत्र कै गीत न गाउब।


देब ने हम कवनउ फ्री चीज,

   बस लाउब हम काम कै बहार।

मन करे तो हमका वोट दिहा,

  चाहे भगाय दिया और के दुवार।।


न देबै हम तुंहका कवनव सौगात,

  न करब तोहर हम कुछ माफ।

टैक्स कै पैसा सब तुंहसे लेबै ,

  वही से करबै तोहार विकास।


हम होई रक्षक यहि देश कै,

   न करब हम कवनउ मनुहार।

बात हमार जौ अच्छी लागै,

  तौ वोट दिहा हमैं अबकी बार।।



Rate this content
Log in