Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VichitrA SehrawaT

Children Stories Classics Children

4.5  

VichitrA SehrawaT

Children Stories Classics Children

दीवारों पर

दीवारों पर

1 min
266


दीवारों पर अब वो टेढ़ी लाइनें नहीं दिखतीं

बिस्तर की चादर में उड़ता सुपरमैन नहीं है । 

जूते भी करीने से रखे हैं

अब लॉन में गमलों का विकेट नहीं है । 


पड़ोसन की कोई शिकायत नहीं आती

दादी भी अब सताई नहीं जाती।

न रिमोट की अब लड़ाई होती है।

न मैथ टेस्ट की कोई कॉपी खोती है। 


बस गर्मी की धूप में सूखता अचार नहीं दिखता

और इतवार की शाम ये घर बात नहीं करता ।


Rate this content
Log in