Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

भाऊराव महंत

Others

4.5  

भाऊराव महंत

Others

अद्भुत है सौंदर्य तुम्हारा

अद्भुत है सौंदर्य तुम्हारा

1 min
580


लगती हो तुम स्वर्ग परी-सी। 

देह तुम्हारी स्वर्ण खरी-सी। 

शक़्ल नारियल श्वेत गरी-सी। 

विद्युत है सौंदर्य तुम्हारा....!!


देख लगे तुम अजर-अमर हो। 

कौन कहेगा तुम नश्वर हो?

ख़त्म न हो वह संचित ज़र हो। 

अच्युत है सौंदर्य तुम्हारा.....!!


ऋचा सरीखी तुम वेदों की।

बनीं एकता तुम भेदों की।

शीर्षक तुम्हीं अनुच्छेदों की। 

श्रीयुत है सौंदर्य तुम्हारा....!!


Rate this content
Log in