Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raveesh Tiwari

Others

3  

Raveesh Tiwari

Others

आंखों की हकीकत

आंखों की हकीकत

1 min
417


आंखों में हकीकत तो कभी ख्वाब नजर आता है ।

मासूम से चेहरे पर हिजाब नजर आता है ।।


अच्छी नहीं लगती मुझे  खामोशियां तेरी ।

खामोश से चेहरे पे अजाब नजर आता है ।।


मूंद ली हैं बेरहम तूने आंखें तेरी ।

बंद आंखों में तेरा जवाब नजर आता है ।।


जानेमन छोड़ दी मैंने तिजारत कब की ।

अब तो खारिज हर हिसाब नजर आता है ।।


क्या मुल्क क्या कौम और क्या दुनियादारी ।

अब तो इश्क में इंकलाब नजर आता है ।।



Rate this content
Log in