Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pinky Ashku

Others

5.0  

Pinky Ashku

Others

आई री आई आयी गरमी आई

आई री आई आयी गरमी आई

1 min
122


आई री आई गरमी आई 

लेके पसीना और गमोरियाँ   

देखो गरमी आई

तेज धूप और लंभा दिन लाई

आई री आई गरमी आई 


थकावट लाती है आलस  दिलाती है यह गरमी

लोगों को पसीना मे डुबाती है यह गरमी

आई री आई गरमी आई 


चटके दिलाती है नाच नचवाती है यह गरमी

ठंडा पिलवाती है बिल बरवाती है यह गरमी

खेत खलयान को हराभरा करती है यह गरमी

चिड़ीया चिक चिक कर कहती  है उफ़ यह गरमी

किसानों की दोस्त यह गरमी

कोयल भी कहती है ऊ लाला यह गरमी 

आई री आई गरमी आई 



Rate this content
Log in