Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shweta Chaturvedi

Abstract Classics Inspirational

5.0  

Shweta Chaturvedi

Abstract Classics Inspirational

My Inky Pen

My Inky Pen

1 min
285


Its not easy for me

To sit and

Write down something..


No matter,

What the subject matter is.


Rather I write something

Before I have ever set my mind.


Reckon words come to me

Like an early spring shower .


That Just comes and

Leaves its imprints

On green grass..


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract