Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Miracle

Miracle

1 min
7.4K


When pain meets pen,

When desire meets hard work,


When ambition meets inspiration,

It creates miracles


When money meets kindness

When patience meets aggression


When persistence defeats obstacles

It creates miracles


When need meets greed,

When power meets responsibility,


When talent meets ability,

It creates miracles


When prayers meets faith

When hunger meets food


When humanity defeats religion,

It creates miracles


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama