Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

In Envy Of Her Ex.

In Envy Of Her Ex.

1 min
383


Oh, I know I love my girl,

But a thing I do bother

Not her love for me,

It's her ex-lover.


Oh, they don't talk ever,

Only their eyes speak,

Even in this distance,

Their love is not weak.


They act like they don't care

But I can know it now

His heart skips a beat,

When she trips somehow.


Oh, I know I love my girl,

But a thing I do bother,

What am I doing here?

They are made for each other.


Oh, take her in your arms,

Say her sorry, my brother

I can't keep her from you,

Let me be her ex-lover.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract