Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vivek Sehgal

Romance

4.5  

Vivek Sehgal

Romance

I'LL GAMBLE ON LOVE TONIGHT

I'LL GAMBLE ON LOVE TONIGHT

1 min
341


[Verse One]

 

I SLOW DOWN NEAR THE CURB 

WANT NOBODY GETTING HURT BY ME

I HALT AT THE SIGHT OF RAINBOW

I FEAR MISSING THE MEMORY


[Pre Chorus]


OH BUT

HOWEVER, I TRY

I END UP HURTING ME


[Chorus]


I'LL GAMBLE ON LOVE

UNTIL I FILL MY HEART TONIGHT

'CAUSE I HOPE THAT

GOD WILL BE WATCHING ME AT THIS TIME

BUT I WISH THAT

THIS TIME IT WILL STAND BY

'CAUSE I KNOW THAT

MY HEART WON'T SURVIVE THIS TIME


[Verse Two]


TO REPLACE MY AFFLICTIONS

I FEED DRUGS INTO ME

I DRY TEARS IN THE MOONLIGHT

I DRINK REMORSE IN THE MORNING


[Pre Chorus]


OH BUT

HOWEVER, I TRY

I END UP HURTING ME


[Chorus]


I'LL GAMBLE ON LOVE

UNTIL I FILL MY HEART TONIGHT

'CAUSE I HOPE THAT

GOD WILL BE WATCHING ME AT THIS TIME

BUT I WISH THAT

THIS TIME IT WILL STAND BY

'CAUSE I KNOW THAT

MY HEART WON'T SURVIVE THIS TIME


[Bridge]


THEY SAY TIME DOES CHANGE

I AM JUST WAITING FOR THE TRAIN

WHEN SHOWERS BLOSSOMS IN SPRING

WE TEND TO FORGET THE PAIN IT BRINGS


[Pre Chorus]


OH BUT

HOWEVER, I TRY

I END UP HURTING ME


[Chorus]


I'LL GAMBLE ON LOVE

UNTIL I FILL MY HEART TONIGHT

'CAUSE I HOPE THAT

GOD WILL BE WATCHING ME AT THIS TIME

BUT I WISH THAT

THIS TIME IT WILL STAND BY

'CAUSE I KNOW THAT

MY HEART WON'T SURVIVE THIS TIME


Rate this content
Log in

Similar english poem from Romance